asiguratorulPRODINF Software a fost gazda evenimentului “Asiguratorul „digital”. Impactul asupra profitabilității și loializarea clienților”, eveniment organizat in colaborare cu Oracle si Media Xprimm, cu sprijinul Institutului de Studii Financiare. Evenimentul a avut loc Joi, 12 noiembrie 2015 in centrul Bucurestiului, la Hotel Berthelot.

Sergiu COSTACHE, Director General al Media XPRIMM, a fost prim vorbitor si moderator al workshopului, aducand in discutie controversata tema “Companiile de asigurări și transformarea digitală”.
Presedintele Institutului de Studii Financiare, Calin RANGU, a prezentat trendurile pietei asigurarilor, “Vanzarile online, intre beneficii si riscuri”, fiind unul dintre punctele nevralgice ale acestei piete .
Raluca JIANU, Customer Experience Senior Sales Consultant, ORACLE a explicat pe larg Ce inseamna ”Modern Marketing” si cum ajuta la diferentiere in contextul Social Media si a noilor modalitati de promovare online.
Demonstratia practica a fost facuta de Constantin ARSENE, Director General al PRODINF Software si Felix NICULAE, Product Manager Industria de Asigurari, in cadrul aceleiasi companii, demonstrand cum poate fi asigurata “Excelenta operationala in asigurari” prin intermediul solutiei informatice integrate EMSYS – Enterprise Management SYStem.
Evenimentul s-a incheiat cu un networking cocktail unde invitatii au fost placut surprinsi printr-o degustare de vinuri, preparate speciale si momente de jazz, canto clasic si pian.

Video: Xprimm TV