Asigurări

Sumar:

  • Asigurări de viață, generale, sănătate
  • Configurator produse, procese, fluxuri aprobări
  • Bundle Products (viață, generale, sănătate)
  • Organizații cu activitate națională și internațională
  • Configurare produse/procese pe regiuni de vânzare
  • Canale de distribuție, structuri de vânzări simple, complexe, multilevel
  • Configurator comisioane complexe, tip multilevel, tip recomandare, la încasare/plată
  • Configurator roluri, responsabilități, limite de competențe
  • Controlul proceselor
  • Sales Force Automation
  • Chestionare – Cotații – Underwriting – Oferte – Polițe
  • Persoane: clienți, brokeri, bănci, agenți, cesionari, beneficiari
  • Administrare polițe (Managementul Contractelor de Asigurare)
  • Management planuri de asigurare dinamice, carduri de sănătate
  • Management fonduri de investiții
  • Management dosare de daună
  • Furnizori servicii, proceduri medicale, doctori, diagnostice
  • Regrese, recuperare debite
  • Comisioane, facturi, costuri de achiziție, DAC
  • Încasări, ordonanțare plăți, plăți
  • Management reasigurări
  • Calcul rezerve tehnice, provizioane
  • Acțiuni automate, acțiuni corective
  • 100% conciliere automată operațional – financiar
  • Financiar, logistică, HR & Payroll
  • Raportări operaționale și tehnice
  • Business Intelligence
  • P&L: Risc/Obiect/Produs/Clasa/Line of Business, Unități de Management
  • Integrare cu Document Management
  • SaaS & Cloud

Companiile de asigurări sunt supuse unui proces continuu de schimbare datorită evoluției pieței asigurărilor, concurenței acerbe, cerințelor clienților de a beneficia de produse personalizate până la nivel de individ, concomitent cu predictibilitatea performanței financiare.

Organizațiile de asigurări au realizat în timp că sistemele informatice constituie un suport fără de care nu pot exista, iar performanța acestora se reflecta în rezultatele economico-financiare.

Sistemele informatice existente în societățile de asigurări, în marea lor majoritate, includ aplicații multiple cu furnizori diferiți, bazate pe tehnologii diferite, interfațate cu investiții financiare considerabile, implicând eforturi umane în utilizare și auditarea datelor. Ca rezultat, costurile cu sistemele informatice, în contextul actual, sunt în continuă creștere, ajungând să depășească nivelul unor linii de business.

Pentru lansarea de noi produse pe piață în cel mai scurt timp, existența unor sisteme informatice performante și a unor consultanți de business bine pregătiți este crucială, în vederea creșterii performanțelor operaționale și financiare ale organizației.

Este foarte clar că performanța societăților de asigurări va avea de suferit dacă nu se vor lua măsuri radicale în privința alegerii și implementării unor sisteme informatice integrate în care să se scurteze timpul de la conceperea noilor produse până la lansarea lor pe piață, să reducă substanțial eforturile umane pe întregul lanț între vânzare și raportări, să prezinte o informație corectă asupra performanței fiecărei structuri de business, să se adapteze noilor structuri naționale și internaționale.

Dezvoltarea unor noi linii de business în sistemul actual trebuie sa fie extrem de facila mergând până la a permite ofertarea de produse de tip Bundle care sa includă viață, non viață și sănătate.

Numărul mare de actori (brokeri, bănci, agenți, inspectori, underwriteri, actuari, administratori de portofoliu etc.) necesită un control riguros asupra proceselor operative și a fluxurilor financiare. Sistemul informatic trebuie să asigure în cadrul desfășurării proceselor trasabilitatea tranzacțiilor pornind de la documentele operaționale, permițând ca orice sumă agregată să poată fi detaliată până la elemente componente.

Dezvoltarea tehnologiei comunicațiilor și a sistemelor de prelucrare a permis externalizarea sistemelor informatice cât și a consultanței de business către firme specializate, reducând considerabil costurile și asigurând o calitate superioară a serviciilor.

Soluția noastră pentru industria asigurărilor vine în întâmpinarea organizațiilor de asigurări să susțină integrat procesele operaționale, suport și de management, să dea o rezolvare a problemelor din sistemelor informatice actuale contribuind substanțial în performanța economică și financiară a organizației de asigurări.

EMSYS pune la dispoziție un sistem facil de configurare în timp scurt a produselor de asigurări (viață, non viață, sănătate), de a fi vândute în orice combinație, individuale sau în produse de tip bundle, de a configura fluxurile de vânzare și aprobare, competențe și teritorii, configurarea reflectării automate a proceselor operaționale în contabilitate, integrate cu procesele de suport și management desfășurându-se într-un cadru organizat al sistemelor bugetelor, alocării costurilor indirecte (suport și manageriale) pe linii de business și structuri de management, având la baza principiul “un om un document o singură dată” tranzacțiile sunt disponibile în timp real până în raportările de management

Aplicația noastră acoperă toate domeniile operaționale, suport și management în cadrul unei societăți de asigurări. Asigurând o planificare și utilizare eficientă a resurselor financiare și umane, contribuind substanțial la performanțele economico-financiare, adaptării la cerințele pieței și satisfacerii nevoilor clienților.