Retail

Sumar:

  • Lanțuri de magazine interdependente
  • Unul sau mai multe POS-uri într-un magazin
  • POS online, off-line, multiple case de marcat
  • Cataloage de produse, Politici comerciale pe zone
  • Unități de măsură multiple, Coduri de bare, Etichete
  • Coordonarea centralizată a proceselor operaționale
  • Dispersie teritorială, centralizare tranzacții în timp real
  • Control procese prin excepții, urmărire loturi
  • Integrare echipamente mobile și cântărire
  • Integrare retail – SCM
  • Alerte, cantități, prețuri, retururi
  • Generare facturi din POS
  • Multiple posibilități de plată (cash, card, voucher, etc)
  • Producție Gastro magazin
  • Integrare în timp real cu sisteme ERP
  • P&L magazin, linie de business, grupe, produse

Organizațiile din domeniul vânzărilor cu amănuntul sunt într-o competiție acerba și trebuie să echilibreze în mod dinamic marketingul și satisfacerea optimă a necesităților și dorințelor clienților cu achizițiile și gestiunea stocurilor. Tendința actuală este de a dezvolta lanțurile de magazine proprii cât și distribuția către alte rețele consacrate de magazine. Totodată sunt într-o continuă dispersie teritorială și remodelare a politicilor comerciale în funcție de zonă, sezon și concurență. Toate acestea generează provocări complexe și sunt dificil de urmărit fără ajutorul unui set de funcționalități cuprinzătoare care să preia din mers datele generate de activitățile organizației și interacțiunile acestora, să le prelucreze și să furnizeze rapid informațiile necesare pentru procesele interne de decizie.

Solutia EMSYS gestionează procesele operaționale și de business, începând de la oferta de produse și politicile comerciale, managementul achizițiilor, integrare POS-uri, procese de producție Gastro până la controlul stocurilor, reflectarea în managementul financiar și în rapoarte manageriale pentru analiza profitabilității și structurii costurilor pe zona, magazin, grupe de articole, linii de business, produs.

Procesele specifice activităților de retail sunt modelate direct în aplicație, folosind instrumente proprii, accesibile utilizatorilor de business, fără cunoștințe tehnice de specialitate.

Pentru creșterea eficienței, vânzarea produselor către clienți și încasarea contravalorii lor se poate realiza în cadrul unei aplicații integrate de tip Front Office (EMSYS POS), care poate rula on-line cu EMSYS ERP sau independent.

Procesele de vânzări și încasări sunt automatizate prin integrarea de sisteme POS (Point Of Sale), case de marcat (ECR – Electronic Cash Register), cititoare de coduri de bare și terminale mobile.

Cataloagele de produse și politicile comerciale sunt administrate centralizat. Responsabilii acestora definesc și gestionează în timp real caracteristicile produselor, coduri de bare, etichete, unități de măsură multiple, listele de prețuri generale sau specifice clienților, liste de discount-uri, promoții, etc.

Încasările din vânzări prin case de marcat în numerar, card, vouchere, alimentările, depunerile de numerar realizează o imagine completă a activității desfășurate de fiecare operator, schimb de lucru, stație POS, magazin.

Inventarierea cantitativ-valorica a tuturor categoriilor de stoc este automatizata prin integrarea cu echipamente mobile. Procedura de inventariere se aplica in functie de politica organizatiei pe grupe de produse, subgrupe, loturi.

Indiferent de felul în care sunt modelate și remodelate procesele operaționale ale companiei, rezultatul acestora va fi reflectat în mod automat în EMSYS ERP fără nevoia de modificări suplimentare, eliminând astfel activitățile redundante și reducând incidența erorilor umane sau de transfer a datelor.

Soluția EMSYS asigură organizațiilor adaptarea rapidă la cerințele pieței și furnizează informații rapide pentru factorii de decizie prin:
– Standardizarea și optimizarea proceselor operaționale
– Integrarea în timp real cu managementul financiar și lanțul de aprovizionare (SCM)
– Integrarea cu echipamente mobile pentru procesele de recepții, transferuri, etichetare, cântărire și inventariere
– Funcționalități de implementare rapidă a unor noi puncte de lucru de către utilizator
– Urmărire și coordonare centralizată a proceselor operaționale
– Analize complexe de vânzări prin evidența excepțiilor: la nivel de articole, de magazin, de zonă, de furnizor etc.
– Analize operaționale privind: stocul curent pe furnizor, articol, linii de business, grupe subgrupe de articole; perisabilitate marfă între două inventare, la nivel de grupe de produse, magazin, etc; vânzări pentru produsele proprii; adaos comercial.
– Controlul excepțiilor de operare prin raportarea operațiilor întârziate, bonuri anulate, etc.