Vânzări și Distribuție

Sumar:

  • Definire de produse și servicii pe grupe, subgrupe și linii de business
  • Gestiune pe coduri produse client
  • Coduri de bare
  • Înregistrare cerințe clienți
  • Bonitate clienți
  • Comenzi cu programare livrări
  • Vânzarea în mai multe unități de măsură
  • Previzionare stocuri (ATP)
  • Livrări de produse și servicii
  • Rute de livrare
  • Model dinamic avizare livrări
  • Centralizatoare transport
  • Însoțire și facturare marfă
  • Gestiune marfă în custodie clienți
  • Gestiune ambalaje și materiale promoționale
  • Discounturi comerciale și financiare
  • Avansuri și decontări avans
  • Promoții (politici comerciale)
  • Analiza pe organizații, canale de distribuție, divizii, proiecte
  • Agenți, target pe structuri de vânzare
  • Gestiune retururi
  • Integrare SCM
  • Gestiune stocuri
  • Shipping
  • Integrare EDI
  • Sales Force Automation
  • Financiar
  • Business Intelligence

Industria complexă a vânzărilor și distribuției presupune o serie de provocări: corelarea cererii cu ofertă, acces rapid la situația stocurilor și a clienților, fluxuri rapide și eficiente de documente, folosirea mai multor produse software ineficiente și neintegrate care duc la redundanța datelor și care necesită intervenția umană pentru corelarea informațiilor cu potențial ridicat de erori, răspândirea în teritoriu, reducerea cheltuielilor cu menținerea stocurilor.

Soluția EMSYS adresează provocările specifice industriei prin integrarea fluxurilor de vânzări și distribuție în ansamblul resurselor organizației și oferirea celor mai bune practici pentru gestionarea fluxului de la cerere sau comanda de vânzare până la livrarea produselor, facturare și colectarea plăților.

Prin integrarea dintre modulele EMSYS Financial, EMSYS Logistics, EMSYS HR&Payroll, EMSYS Business Intelligente, EMSYS EPM, EMSYS EAM sistemul elimină redundanța datelor și potențialul de apariție a erorilor la trecerea dintr-un sistem în altul reușind astfel să ofere informațiile necesare la nivel de management pentru a putea lua decizii strategice în vederea corelării dintre cerere și ofertă.

Este posibilă configurarea fluxului de vânzare / distribuție astfel încât acesta să modeleze realitatea din cadrul organizației, cât și dezvoltarea și reorganizarea ulterioară a acesteia, prin: business-unit-uri, organizații de vânzări, canale de distribuție, agenți, etc.

Prin modelările și configurările realizate în sistem, procesele operaționale sunt reprezentate automat în componenta financiar – contabilă, datele financiare pentru clienți și furnizori sunt disponibile în orice moment.