Asigurări

b3lineicon|b3icon-umbrella||Umbrella

Provocări

Companiile de asigurări sunt supuse unui proces continuu de schimbare din cauza evoluției pieței asigurărilor, a concurenței acerbe, a cererilor clienților pentru produse personalizate până la nivel individual și a predictibilității performanței financiare.

Organizațiile de asigurări și-au dat seama de-a lungul timpului că sistemele IT reprezintă un suport fără de care nu pot exista, iar performanța acestora se reflectă în rezultatele lor financiare.

Sistemele informatice existente în companiile de asigurări, în cea mai mare parte, includ aplicații multiple de la diferiți furnizori, bazate pe tehnologii diferite, interconectate cu investiții financiare considerabile, care implică eforturi umane în utilizarea și auditarea datelor. Ca urmare, costurile sistemelor IT în contextul actual sunt în creștere și depășesc în prezent nivelul unor linii de afaceri.

Pentru a lansa noi produse pe piață în cel mai scurt timp posibil, este esențial să se dispună de sisteme IT funcționale și de consultanți de afaceri bine pregătiți pentru a crește performanța operațională și financiară a organizației.

Este foarte clar că performanța companiilor de asigurări va avea de suferit dacă nu se vor lua măsuri radicale pentru a alege și implementa sisteme informatice integrate care să scurteze timpul de la conceperea noilor produse până la lansarea pe piață, să reducă substanțial efortul uman de-a lungul întregului lanț dintre vânzări și raportare, să ofere informații exacte despre performanța fiecărei structuri de afaceri și să se adapteze la noile structuri naționale și internaționale.

Dezvoltarea de noi linii de afaceri în sistemul actual ar trebui să fie extrem de ușoară, mergând până la a permite oferte de produse grupate care să includă asigurări de viață, generale și de sănătate.

Numărul mare de actori (brokeri, bănci, agenți, inspectori, asigurători, actuari, administratori de portofoliu etc.) necesită un control riguros al proceselor operaționale și al fluxurilor financiare. Sistemul informatic trebuie să asigure trasabilitatea tranzacțiilor în cadrul proceselor pornind de la documentele operaționale, permițând detalierea oricărei sume agregate până la elementele sale componente.

Dezvoltarea tehnologiei comunicațiilor și a sistemelor de procesare a făcut posibilă externalizarea sistemelor informatice, precum și a consultanței în afaceri către firme specializate, reducând considerabil costurile și asigurând o calitate superioară a serviciilor.

b3lineicon|b3icon-bulb-gear||Bulb Gear

Funcționalități propuse

  • Asigurări de viață, generale, de sănătate
  • Configurator de produse, procese, fluxuri de aprobare
  • Pachete de produse (viață, general, sănătate)
  • Organizații cu activitate națională și internațională
  • Configurația produselor/proceselor în funcție de regiunea de vânzări
  • Canale de distribuție, structuri de vânzare simple, complexe, pe mai multe niveluri
  • Configurator complex de comisioane, tip multilevel, tip recomandare, la încasare/plată
  • Roluri, responsabilități, limite de competență ale configuratorului
  • Controlul proceselor
  • Automatizarea forței de vânzări
  • Chestionare - Cotații - Subscriere - Oferte - Polițe
  • Persoane: clienți, brokeri, bănci, agenți, cesionari, beneficiari
  • Administrarea polițelor (gestionarea contractelor de asigurare)
  • Gestionarea planurilor de asigurare dinamice, carduri de sănătate
  • Gestionarea fondurilor de investiții
  • Gestionarea fișierelor de daune
  • Furnizori de servicii, proceduri medicale, medici, diagnostice
  • Restituiri, recuperarea creanțelor
  • Comisioane, facturi, costuri de achiziție, DAC
  • Încasări, autorizare de plăți, plăți
  • Managementul reasigurărilor
  • Calcularea rezervelor tehnice, a provizioanelor
  • Acțiuni automate, acțiuni corective
  • Reconciliere operațional-financiar 100% automată
  • Financiar, logistică, resurse umane și salarizare
  • Rapoarte operaționale și tehnice
  • Business Intelligence
  • P&L: risc/obiect/produs/clasă/linie de afaceri, unități de management
  • Integrare cu managementul documentelor
  • SaaS & Cloud
  • Magazin online de asigurări
b3lineicon|b3icon-lifebuoy||Lifebuoy

Cu ce putem ajuta

Soluția noastră pentru industria asigurărilor răspunde nevoilor organizațiilor de asigurări de a sprijini procesele operaționale, de suport și de management integrate, de a oferi o soluție la problemele din sistemele IT actuale și de a contribui substanțial la performanța economică și financiară a organizației de asigurări.

EMSYS oferă un sistem facil de configurare într-un timp scurt a produselor de asigurare (viață, non-viață, sănătate), care pot fi vândute în orice combinație, individual sau în pachete de produse, de configurare a fluxurilor de vânzări și aprobări, a competențelor și teritoriilor, de configurare a reflectării automate a proceselor operaționale în contabilitate, integrate cu procesele de suport și management, funcționând într-un cadru organizat de sisteme de bugetare, de alocare a costurilor indirecte (suport și management) pe linii de afaceri și structuri de management, bazate pe principiul "un om, un document, o dată", tranzacțiile sunt disponibile în timp real până la raportarea de management.

Soluția noastră acoperă toate domeniile operaționale, de suport și de management din cadrul unei companii de asigurări, asigurând planificarea și utilizarea eficientă a resurselor financiare și umane, contribuind substanțial la performanța economică și financiară, la adaptarea la cerințele pieței și la satisfacerea nevoilor clienților.

ro_RORO